خدمات اینترنتی نوین

آشنایی با کسب و کارهای آنلاین

خدمات اینترنتی نوین

آشنایی با کسب و کارهای آنلاین

نوسازی منازل فرسوده

توافق برای شراکت ساخت یک زمین یا ملک بیشتر مناسب افرادی است که خانه ای قدیمی و کلنگی دارند و با مشارکت کردن با سازنده ، بخشی از بنای تکمیل شده شامل واحد های آپارتمان نو ساز و با امکانات رفاهی بروز را تحویل می گیرند. در صورتی که مالک هزینه کافی جهت ساخت ملک قدیمی خود را نداشته باشد ، مشارکت در انجام پروژه سبب خواهد شد که به منفعت بیشتری دست یابد. البته برای سازنده نیز منفعت خود را دارد. این روش در کنار تمام مزایا سبب نوسازی بافت فرسوده نیز خواهد شد. برای اطلاع از شرایط و جزئیات مشارکت برای ساخت می توانید بر روی لینک قرارداد شده کلیک نمایید.

سقف کاربردی در صنعت ساختمان

انتخاب نوع سقف های پروژه های ساختمانی با توجه به شرایط پروژه از جمله میزان مساحت بنا ، ارتفاع سقف تا زمین ، نوع اسکلت سازه و مواردی دیگری از این قبیل تعیین می شود. یکی از مدل های جدید انواع سقف ، سقف مدل بابل دک می باشد. این مدل به روش ویژه ای اجرا می شود. مناسب مکان هایی با بنای زیاد مثل سالن های نمایشگاه و سالن فرودگاه می باشد. شاکله اصلی آن توپ های ویژه ای می باشند که با روشی مختص به خود در قالب های ویژه اجرا خواهند شد.

حرکت چرخشی جرثقیل

جرثقیل ها برای اینکه بار را بتوانند جابه جا کنند ، علاوه بر حرکت در طرفین نیاز به حرکت دورانی نیز دارند. در واقع وجود یکسری دنده های بزرگ در بخش زیرین کابین سبب حرکت شعاعی و امکان چرخش بصورت 360 درجه را فراهم خواهد کرد. این دنده ها با نام اسلورینگ نیز شناخته می شود. این قطعات در اثر استفاده اشتباه یا افزایش عمر نیاز به تعمیر و یا حتی تعویض خواهند داشت. از اینرو نیاز است تا به تعمیرکار ماهر و مجرب مراجعه کنید.