خدمات اینترنتی نوین

آشنایی با کسب و کارهای آنلاین

خدمات اینترنتی نوین

آشنایی با کسب و کارهای آنلاین

عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی اپلیکیشن

امروزه با توجه به استقبال گسترده مردم از اپلیکیشن های موبایل ، یک فرصت ایده آلی برای کسب و کارهای مختلف ایجاد شده است که برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود اقدام کنند. در فرایند ساخت یک اپلیکیشن نکات و مسائل بسیاری تاثیرگذار می باشند. در اینجا قصد داریم به یکسری عوامل تاثیرگذار در قیمت ساخت اپلیکیشن موبایل اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

اولین مورد مربوط به سیستم عاملی می شود که قصد دارید اپلیکیشن خود را برای آن ایجاد نمایید. بصورت عمده گوشی های هوشمند موجود در بازار از دو سیستم عامل تشکیل می شوند. نخست ios می باشد که بصورت انحصاری برای محصولات اپل طراحی شده است و مورد دیگر نیز اندروید خواهد بود که بصورت متن باز توسط گوگل ارائه شده و بسیاری از شرکت های معتبر از آن استفاده می کنند.

در کشور ما به علت کمبود متخصصان فعال در زمینه کدنویسی مربوط به اپلیکیشن های ios و همینطور هزینه بالای ابزار های مربوط به آن باعث شده است که هزینه طراحی اپلیکیشن ios نسبت به اندروید بیشتر باشد. همینطور تکنولوژی بکار رفته نظیر native و multiplatform در کدنویسی اپ ، بر قیمت تاثیر دارد.

مورد بعدی مربوط به رابط کاربری اختصاصی و انیمیشن های بکار رفته در طراحی می باشد. این موضوع می تواند در برقراری ارتباط با کاربران و ایجاد یک احساس مناسب در هنگام استفاده از اپلیکیشن را ایجاد نماید.

مورد نهایی و بسیار تاثیرگذار در تعرفه طراحی اپلیکیشن ، امکانات اختصاصی و ویژگی های منحصر به فرد گنجانده شده در اپلیکیشن درخواستی شما می باشد. این مورد می تواند با توجه به نوع کسب و کار شما ، نیازهایی که احساس می کنید و همینطور تیپ مشتریانتان تعیین شود. برای مثال امکاناتی نظیر قابلیت استفاده از دوربین موبایل و دسترسی به گالری ، استفاده از GPS و مسیریابی ، امکان پرداخت درون برنامه ای و موارد بسیاری دیگر بصورت مستقیم در هزینه ساخت اپلیکیشن تاثیرگذار خواهد بود.

لازمه فعالیت در فضای اینترنت

در این چند سال اخیر خدمات آنلاین گسترش بسیار زیادی داشته اند. از دلایل اصلی آن دسترسی آسان و سهولت در استفاده بوده است. بسیاری از کارهای گذشته که لازم بود برای انجام آنها زمان و هزینه بسیاری را صرف می کردیم، امروزه براحتی و با مراجعه به وب سایت ارائه دهنده خدمات می توانیم به نیاز خود پاسخ دهیم. با توجه به این موضوع روزبروز بر تعداد کاربران اینترنت بیشتر می شود و افراد بسیاری تمایل به استفاده از خدمات آنلاین پیدا می کنند. طراحی سایت امروزه به یکی از ضرورت های هر کسب و کاری جهت موفقیت و توسعه فعالیت خود تبدیل شده است.

با اقدام برای طراحی وب سایت خود این فرصت را خواهید داشت که به تعداد بسیار بیشتری از مشتریان پاسخگو باشید، سایت شما در هر ساعت از شبانه روز در دسترس کاربران می باشد و دیگر فاصله مکانی اهمیتی نخواهد داشت، براحتی امکان تبلیغ محصولات و خدمات خود را خواهید داشت و در نهایت می توانید به سود بسیاری دست یابید.

طراحی سایت دارای گستردگی بسیاری می باشد. با توجه به نوع فعالیت خود و اهدافی که در ذهن خود دارید می توانید یکی از نمونه های آنرا انتخاب کنید. پیش از این موضوع می بایست یکسری تحقیقاتی را در زمینه پتانسیل شرایط کاری خود با فعالیت در فضای آنلاین و تیپ مشتریان خود انجام دهید.

مراحل طراحی وبسایت عموما به 3 دسته کلی تقسیم می شود. در مرحله اول یک وایرفریم و طرح اولیه برای شما ایجاد خواهد شد. شما با توجه به نکاتی که در ذهن خود دارید می توانید تغییراتی را که نیاز دارید اعمال نمایید. مرحله بعدی طراحی گرافیکی و انجام تغییراتی است که از سمت شما به تایید رسیده است و در مرحله آخر نیز شامل کدنویسی و پیاده سازی وب سایت می باشد.

روش های ساخت وب سایت نیز بصورت کلی به 2 حالت تقسیم می شوند. حالت اول طراحی با cms می باشد. حالت دوم طراحی وبسایت به صورت اختصاصی و کدزنی بشکل پایه می باشد.

در روش اول با استفاده از سیستم مدیریت محتوای رایجی مثل وردپرس به طراحی پرداخته می شود. در وردپرس این قابلیت وجود دارد که به هر اندازه ای که بخواهید قالب سایت خود را شخصی سازی نمایید و با استفاده از پلاگین های حرفه ای امکانات بی نظیری را ایجاد کنید.

در روش دوم عموما با استفاده از زبان برنامه نویسی php یک سایت طراحی می شود. به دلیل تخصصی بودن این مورد ، زمان بیشتری برای انجام کار صرف خواهد شد و در نتیجه می بایست هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. در صورتی که امکانات ویژه و اختصاصی خواسته باشید به وسیله کدنویسی از پایه می توان به وبسایت خود اضافه کنید.

طراحی سایت حرفه ای امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اهمیتی ندارد که در چه زمینه در حال فعالیت هستید و یا کسب و کارتان را چه مدتی است براه انداخته اید، با اقدام برای اینکار می توانید از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید. سایت شما می تواند در کوتاه مدت به شهرت برندتان و خدماتی که ارائه می کنید کمک بسیاری کند و باعث رونق کسب و کارتان شود.