خدمات اینترنتی نوین

آشنایی با کسب و کارهای آنلاین

خدمات اینترنتی نوین

آشنایی با کسب و کارهای آنلاین

عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی اپلیکیشن

امروزه با توجه به استقبال گسترده مردم از اپلیکیشن های موبایل ، یک فرصت ایده آلی برای کسب و کارهای مختلف ایجاد شده است که برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود اقدام کنند. در فرایند ساخت یک اپلیکیشن نکات و مسائل بسیاری تاثیرگذار می باشند. در اینجا قصد داریم به یکسری عوامل تاثیرگذار در قیمت ساخت اپلیکیشن موبایل اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

اولین مورد مربوط به سیستم عاملی می شود که قصد دارید اپلیکیشن خود را برای آن ایجاد نمایید. بصورت عمده گوشی های هوشمند موجود در بازار از دو سیستم عامل تشکیل می شوند. نخست ios می باشد که بصورت انحصاری برای محصولات اپل طراحی شده است و مورد دیگر نیز اندروید خواهد بود که بصورت متن باز توسط گوگل ارائه شده و بسیاری از شرکت های معتبر از آن استفاده می کنند.

در کشور ما به علت کمبود متخصصان فعال در زمینه کدنویسی مربوط به اپلیکیشن های ios و همینطور هزینه بالای ابزار های مربوط به آن باعث شده است که هزینه طراحی اپلیکیشن ios نسبت به اندروید بیشتر باشد. همینطور تکنولوژی بکار رفته نظیر native و multiplatform در کدنویسی اپ ، بر قیمت تاثیر دارد.

مورد بعدی مربوط به رابط کاربری اختصاصی و انیمیشن های بکار رفته در طراحی می باشد. این موضوع می تواند در برقراری ارتباط با کاربران و ایجاد یک احساس مناسب در هنگام استفاده از اپلیکیشن را ایجاد نماید.

مورد نهایی و بسیار تاثیرگذار در تعرفه طراحی اپلیکیشن ، امکانات اختصاصی و ویژگی های منحصر به فرد گنجانده شده در اپلیکیشن درخواستی شما می باشد. این مورد می تواند با توجه به نوع کسب و کار شما ، نیازهایی که احساس می کنید و همینطور تیپ مشتریانتان تعیین شود. برای مثال امکاناتی نظیر قابلیت استفاده از دوربین موبایل و دسترسی به گالری ، استفاده از GPS و مسیریابی ، امکان پرداخت درون برنامه ای و موارد بسیاری دیگر بصورت مستقیم در هزینه ساخت اپلیکیشن تاثیرگذار خواهد بود.